16 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowość od: 14.02.2024
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Jacek Musiałkiewicz. - Warszawa : Ekonomik, 1995 - 168 s. : wykr. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Staszkówka - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Staszkówka - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Staszkówka - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 4)
Tyt. równol.: Marketing in the library.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 5. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 218, [2] s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Moszczenica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej